Pressklipp - Den Moderna Hantverkaren

Publicerat 2023-04-21 kl. 10:00.

På kort tid har X Workwears varumärke spridit sig över Sverige. Idag visas X Workwear, tillsammans med sina sommarnyheter, upp på bästa placering i Sveriges största yrkesmagasin för hantverkare, Den Moderna Hantverkaren.

I det senaste numret av Den Moderna Hantverkaren listas X Workwear mitt bland branschens största och mest anrika varumärken som en rejäl utmanare. De nya X Code arbetsshortsen har dessutom tagit sig hela vägen till omslaget. Högsta betyg för sommarnyheterna och mycket mer kan du läsa om via länken här.

Utdrag från magasinet;

X Agile t-shirt Klass 1
”T-shirt som t-shirt… Nja, så enkelt är det förstås inte. X Workwears nya varselklass 1-skapelse (X Agile) är en lätt och stretchig arbetströja av bomull och återvunnen polyester. Ett snabbtorkande material som dessutom ger en riktigt skön passform med hög komfort. Vem säger nej till det? Nej, inte vi och du bör följa vårt råd…”

X Code arbetsshorts